Problemy z dodzwonieniem się do poradni specjalistycznych płońskiego szpitala wreszcie mają zostać rozwiązanane. Oczywiście wszystko zweryfikuje życie, ale w najbliższym czasie w planach jest wprowadzenie osobnych numerów telefonów komórkowych do poszczególnych poradni.
- Nie jesteśmy głusi na sygnały otrzymywane od mieszkańców czy radnych. Ogromną naszą bolączka był problem komunikacyjny z pacjentami lub rodzinami pacjentów. Chodzi o rejestracje jak i przychodnie specjalistyczne a także kontakt z pacjentami w dobie Covid-19. Jak wiadomo zostaliśmy zmuszeni do ograniczenia wizyt i kontaktów chorych z bliskimi. Od 1 marca do każdej rejestracji a więc do: pracowni specjalistycznych, pracowni diagnostyki obrazowej czy laboratorium diagnostycznego wprowadzamy telefony komórkowe. W takiej sytuacji będziemy mieli możliwość weryfikacji połączeń, co pozwoli nam na oddzwonienie do osoby, która nie zdołała uzyskać połączenia. Stawiamy na poprawę komunikatywności – powiedział Marcin Ozdarski, dyrektor płońskiego szpitala.
System na 100 procent ma działać maksymalnie do dwóch tygodni od jego wprowadzenia.