Wraz z początkiem lutego w strukturach Urzędu Miejskiego w Płońsku stworzony zostanie Wydział Utrzymania Miasta, który będzie działał również poza godzinami pracy ratusza. W jego kompetencjach znajdziemy m.in. podejmowanie działań związanych z funkcjonowaniem miasta, przede wszystkim związanych z porządkiem, czystością i awariami. To nowy wydział, nowe stanowisko, ale nie nowe etaty, ponieważ wykorzystana będzie kadra dotychczasowego Referatu Obsługi Targowisk. Mówi burmistrz Andrzej Pietrasik.
Jak dodawał – w wielu innych miastach, głównie na zachodzie Europy, nowe stanowisko określane jest mianem „nocnego burmistrza”. W Płońsku taką rolę będzie pełnił Rafał Jerzak, do którego powinniśmy zgłaszać wszelkie awarie, dewastacje czy uszkodzenia nawierzchni lub chodników.
Do Wydziału Utrzymania Miasta można zgłaszać pilne problemy związane z czystością, oświetleniem lub awariami na terenie miasta. Kontakt znajdziecie poniżej.
Wydział Utrzymania Miasta
Tel. 23 661 75 82 lub 23 663 13 60
Dyrektor Rafał Jerzak tel. prywatny 694 426 146 (również wiadomości sms), WhatsApp, email: [email protected]
Beata Szcześniewska Inspektor, Zastępca Dyrektora Wydziału, tel. służbowe w godzinach pracy urzędu.
Edyta Dzierzbińska tel. prywatny 600 443 278, email: [email protected] – porządek na terenie miasta
Radosław Możdżonek tel. 665 056 991, email: [email protected], Strefa Płatnego Parkowania i Płatne Niestrzeżone Parkingi.