poniedziałek, 7 października 2024 00:38
Reklama

Mieszkanka gminy Płońsk straciła ponad 4 tys. zł.

Mieszkanka gminy Płońsk straciła ponad 4 tys. zł.

Źródło: Zdjęcie poglądowe/pixabay

Młoda mieszkanka gm. Płońsk założyła sobie konto na popularnej platformie handlowej. Wystawiła za jej pomocą do sprzedaży kilka sztuk ubrań. Po chwili skontaktował się z nią potencjalny kupiec, prosząc o podanie numeru telefonu, który miał być potrzebny do sprawnego przebiegu procesu kupna - sprzedaży. 18-latka bez zastanowienia, niczego nie podejrzewając, odpowiedziała na wiadomość. 

- Kilkanaście minut później zadzwonił do niej mężczyzna podający się za pracownika banku. Twierdził, że bank sprawdza kompatybilność kont bankowych z kontami klientów innych banków, w tym możliwość wykonywania przelewów pomiędzy nimi. Do weryfikacji właściwości konta potrzebne były kody do płatności mobilnych. 18-latka dwukrotnie wygenerowała kody i podała je swojemu rozmówcy – podaje kom. Kinga Drężek-Zmysłowska z KPP w Płońsku.

Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej zorientowała się, że z jej konta zniknęło w sumie 4300zł. Oszukana dziewczyna zablokowała konto bankowe i zawiadomiła policję. 


Podziel się
Oceń

SŁUCHAJ NAS ONLINE!
Reklama
Reklama
Reklama